Producenci
Promocje
Kabina prysznicowa NEW SOLEO Prawa 90x90x195 drzwi składane - EKSPOZYCJA
Kabina prysznicowa NEW SOLEO Prawa 90x90x195 drzwi składane - EKSPOZYCJA
3 976,00 zł 1 799,00 zł 3 232,52 zł 1 462,60 zł
szt.
Wanna wolnostojąca ZOE 180x 80cm czarny połysk
Wanna wolnostojąca ZOE 180x 80cm czarny połysk
5 209,00 zł 4 300,00 zł 4 234,96 zł 3 495,93 zł
szt.
Kabina z sauną parową 100x80 czarna Prawa - EXPOZYCJA
Kabina z sauną parową 100x80 czarna Prawa - EXPOZYCJA
28 876,00 zł 18 900,00 zł 23 476,42 zł 15 365,85 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Regulamin

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.     Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających z platformy sprzedażowej

2.     Platforma sprzedażowa działająca pod adresem www.ceramikalineaart.pl prowadzona jest przez LINEA ART Monika Ostrowska, NIP 2910107799, REGON 368235330. Adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń znajduje się: ul. Mazowiecka 9, 08-400 Garwolin, adres poczty elektronicznej e-mail: studiolazienek@lineaart.pl

3.     Kontakt ze sprzedającym jest możliwy za pośrednictwem:

·        telefonu +48 500 233 621

·        poczty elektronicznej e-mail: studiolazienek@lineaart.pl

·        kontakt osobisty od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy przy ul. Mazowieckiej 9, 08-400 Garwolin, w godzinach 9:00-18:00

DEFINICJE

1.     Platforma sprzedażowa – sklep internetowy działający pod adresem www.ceramikalineaart.pl, sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem Internetu.

2.     Sprzedawca/Administrator/Administrator danych osobowych /Usługodawca – Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest: LINEA ART Monika Ostrowska, NIP 2910107799, REGON 368235330, ul. Mazowiecka 9, 08-400 Garwolin. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Platformy sprzedażowej w regulaminie RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść, oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

3.     Dzień roboczy – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.

4.     Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Usługodawca skompletuje zamówienie i przekaże do doręczenia wybraną przez Klienta formą dostawy/odbioru.

5.     Formularz rejestracji – formularz dostępny na platformie sprzedażowej umożliwiający utworzenie Konta Klienta.

6.     Konto Klienta – Usługa Elektroniczna, baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, oraz historię zamówień Klienta.

7.     Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; dokonująca zakupów w Sklepie.

8.     Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej w tym zakupów na platformie sprzedażowej w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

9.     Formularz Zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny na platformie sprzedażowej umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka, oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

10.  Produkt – dostępna na Platformie sprzedażowej rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

11.  Przelew bankowy – płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub też na poczcie w usłudze przekazu pocztowego.

12.  Cookies - oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Klient korzysta ze stron internetowych Platformy sprzedażowej.

13.  Cookies Administratora - oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług droga elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Platformy sprzedażowej.

14.  Cookies Zewnętrzne - oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Platformy sprzedażowej.

15.  Urządzenie - oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Platformy sprzedażowej.

16.  Użytkownik - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z niniejszym Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

1.     Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana lub zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Platformy sprzedażowej.

2.     Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Platformy sprzedażowej i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

3.     Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Platformy sprzedażowej.

4.     Regulamin – niniejszy regulamin Platformy sprzedażowej.

USŁUGI ELEKTRONICZNE – PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 

1.     Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet definiowane jako usługi elektroniczne przez: Konto oraz Formularz Zamówienia.

2.     Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez internetową Platformę sprzedażową www.ceramikalineaart.pl

3.     Zamówienia są przyjmowane dodatkowo również za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: studiolazienek@lineaart.pl

·        Klient składający zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej przesłanej do Sprzedawcy podaje w szczególności: nazwę towaru, numer produktu oraz jego ilość, spośród towarów prezentowanych na stronie internetowej sklepu.

·        Klient dodatkowo podaje swoje dane oraz dokładny adres wysyłki.

·        Po otrzymaniu od Klienta drogą elektroniczną wiadomości o której mowa w pkt.3, Sprzedawca przesyła Klientowi zamówienie zwrotną wiadomością za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamówienie zawiera: dane rejestrowe, cenę wybranych Towarów, ich ilość oraz możliwe formy płatności także sposób Dostawy wraz z jego kosztem, jak też informacje o wszystkich dodatkowych płatnościach jakie Klient miałby ponieść z tytułu Umowy sprzedaży. Wiadomość zawiera także informację dla Klienta, że zawarcie przez niego Umowy sprzedaży za pośrednictwem poczty elektronicznej pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar.

·        Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.

4.     Zamówienia poprzez platformę sprzedażową www.ceramikalineaart.pl można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok kalendarzowy. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia znajdującego się na Platformie sprzedażowej. Złożenie zamówienia stanowi ofertę zakupu towarów. Klient jest zobowiązany do pełnego, oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza zamówienia wraz z podaniem wszystkich niezbędnych danych.

5.     Klienci mają możliwość korzystania z Platformy sprzedażowej poprzez rejestrację i utworzenie Konta Klienta, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie. Świadczenie usług w ramach Konta ma charakter bezterminowy. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą ze Sprzedawcą dotyczącą Konta, w każdym czasie w formie elektronicznej przesłanej na adres: sklep@ceramikalineaart.pl

Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Sprzedawca jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia.

6.     W celu dokonania rejestracji utworzenia Konta należy: wejść na stronę Platformy sprzedażowej i w prawym górnym rogu wybrać: „Zarejestruj się” a następnie wypełnić formularz z podaniem wszystkich niezbędnych danych. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sprzedawcę na warunkach określonych w Regulaminie. Składając zamówienie Klient dokonuje:

·        wyboru zamawianych towarów;

·        oznaczenia sposobu dostawy oraz adresu dostawy;

·        oznaczenia pełnych danych oraz adresu na który ma być wystawiona faktura (jeżeli Klient życzy sobie fakturę);

·        wyboru sposobu uregulowania płatności. 

7.     Po złożeniu zamówienia (zarejestrowaniu zamówienia w systemie sprzedaży Sprzedawcy przez obsługę Sklepu) Klient otrzymuje e-mailem wiadomość potwierdzającą, że zamówienie dotarło do Sprzedawcy. Wiadomość ta może zawierać prośbę o potwierdzenie złożonego zamówienia przez Klienta. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Umowa sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem zawarta jest z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji.

8.     Sklep rozpoczyna realizację zamówienia:

·        zamówienia realizowane są na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

·        w przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem regulowania płatności przelewem bankowym, natychmiast po otrzymaniu przez Usługodawcę wpływu (zaksięgowania) przelewu na konto bankowe wskazane przy zamówieniu.

·        w przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem uregulowania płatności przy odbiorze, natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia od Klienta: Po złożeniu zamówienia (zarejestrowaniu zamówienia w systemie sprzedaży Sprzedawcy przez obsługę Sklepu) Klient otrzymuje e-mailem wiadomość potwierdzającą, że zamówienie dotarło do Sprzedawcy. Wiadomość ta może zawierać prośbę o potwierdzenie złożonego zamówienia przez Klienta. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Umowa sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem zawarta jest z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji.

9.     Sprzedawca w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia. Zamówienie będzie uważane za złożone tylko w sytuacji, gdy w formularzu Zamówienia zostaną umieszczone wszelkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Klienta, w tym w szczególności numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mail.

10.  Nieuzasadniona odmowa przyjęcia zamówienia przez Klienta, traktowana jest jako naruszenie zasad regulaminu.

11.  W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców ) i brak jest możliwości realizacji zamówienia Klienta, nie będącego Konsumentem w terminie 30 dni, Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy. W takim wypadku Usługodawca najpóźniej w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty zawarcia umowy, zawiadamia Klienta o braku możliwości spełnienia świadczenia oraz zwraca całą otrzymaną od Klienta sumę pieniężną. Klient będący Konsumentem ma prawo w opisanej sytuacji odstąpić od umowy na zasadach ogólnych.

12.  W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem i braku możliwości realizacji zamówienia w tej części w terminie 30 dni, Klient jest informowany przez obsługę Sklepu o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).

13.  Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczana jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży. W przypadku wyczerpania się towarów ze sprzedaży promocyjnej lub wyprzedaży, Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Klienta. W takim wypadku Usługodawca i Klient będą uprawnieni do skorzystania z możliwości odstąpienia od umowy.

14.  Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon, zgodnie z dyspozycją Klienta przekazaną w zamówieniu.

15.  Informacje na temat towarów Sprzedawca zamieszcza na stronie www.ceramikalineaart.pl Informacje te nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a wyłącznie zaproszenie do negocjacji.

16.  Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Platformą sprzedażową dotycząca zakupu towaru ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem towarów w sklepie internetowym jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest Punkt Odbioru Osobistego.

17.  Niektóre towary sprzedawane na Platformie Sprzedażowej mogą posiadać gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie instrukcji załączonej w oryginalnym opakowaniu producenta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producenta. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

Zmiany w zamówieniach

1.     Zmiany w zamówieniu Klient może dokonywać do momentu jego zrealizowania (czyli do momentu przekazania do wysłania).

2.     Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt ze Sprzedawcą wyłącznie po przez e-mail pod adresem: studiolazienek@lineaart.pl

3.     Modyfikacje w zamówieniach przekazywane e-mailem dotyczące zmiany: adresu Klienta, adresu dostawy oraz zawierające polecenia zwrotu nadpłaty będą przyjmowane do realizacji tylko w przypadku, gdy dyspozycja zostanie przekazana z adresu e-mail zarejestrowanego na Koncie Klienta.

Ceny towarów i koszty dostawy

1.     Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.ceramikalineaart.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

2.     Na każdy sprzedany produkt wystawiana jest faktura VAT lub paragon według dyspozycji Klienta. Po wyrażeniu przez Klienta zgody na otrzymanie faktury VAT drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej faktura VAT zostanie dostarczona drogą elektroniczną w formie pliku PDF. Niezależnie od powyższego, Klient ma prawo zażądać dostarczenia faktury VAT w formie tradycyjnej. W takim przypadku faktura VAT zostanie dostarczona wraz z towarem lub oddzielną przesyłką.

3.     Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

4.     Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

5.     Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

6.     Koszty dostawy zostaną doliczone do zamówienia, zgodnie z cennikiem dostaw obowiązującym w dniu złożenia przez Klienta zamówienia. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy dostępna jest przy finalizacji zamówienia lub w sekcji Dostawa.

Czas realizacji zamówienia i czas dostawy

1.     Czas dostawy produktów wynosi zazwyczaj nie więcej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku gdy z przyczyn od nas niezależnych, kompletacja zamówienia wydłuża się, Sprzedawca ustali z Klientem umowny możliwy termin dostawy zamówienia.

2.     Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji zamówienia wysyłane jest w chwili skompletowania całego zamówienia. Termin realizacji zamówienia określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji.

3.     Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta.

4.     Czas dostawy uzależniony jest od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.

·        W przypadku dostawy na terenie Polski poprzez firmę kurierską przewidywany czas dostawy wynosi od 7 do 14 dni roboczych pod warunkiem, że towar dostępny jest w magazynie.

·        Czas dostawy określony przez firmy kurierskie jest umowny i Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jego przedłużenie.

6.     Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane wyłącznie podaniem przez Klienta błędnego adresu dostawy.

Formy płatności

1.     Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony towar, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Gdy płatność nie zostanie zrealizowana, zamówienie zostanie anulowane.

2.     Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:

·       płatność przelewem bankowym wykonywanym z dowolnego banku lub za pośrednictwem przekazu pocztowego na konto: Nr. konta:  90 1020 4476 0000 8502 0372 6338 Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA. 

Dane do przelewu:

LINEA ART Monika Ostrowska

Mazowiecka 9

08-400 Garwolin

NIP: 291 010 77 99

W TYTULE PRZELEWU PROSIMY PODAĆ NR. ZAMÓWIENIA

Zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty na konto bankowe.

·     Za pomocą karty płatniczej:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

·      Za pośrednictwem platformy płatniczej

  • Płatności Shoper

W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.

·        Za pobraniem tj. płatność przy odbiorze gotówką (w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej lub kuriera Usługodawcy)

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA PRODUKTU

1.     Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientom Sklepu internetowego Produktów wolnych od wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady Produktów (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 k.c. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, na podstawie art. 558 § 1 k.c. wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

2.     W przypadku, gdy zakupiony Produkt jest niezgodny z Umową lub posiada wady fizyczne, Klient będący Konsumentem może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

3.     Sprzedawca zastrzega a Klient akceptuje, że wygląd Produktów (w szczególności ich kolory, odcienie itp.), prezentowanych na stronie Sklepu internetowego, może w sposób nieznaczny odbiegać od rzeczywistego wyglądu sprzedawanych Produktów. Ewentualne różnice mogą wynikać z przyczyn technicznych leżących po stronie Klienta (np. niewłaściwej kalibracji obrazu monitora), co nie stanowi wady fizycznej Produktu.

4.     Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

·        pisemnie na adres Sprzedawcy: LINEA ART, ul. Mazowiecka 9, 08-400 Garwolin
·        w formie elektronicznej: e-mail na adres: studiolazienek@lineaart.pl
5.  Poprawnie złożona reklamacja powinien zawierać:

·        imię i nazwisko Klienta, adres do korespondencji, adres e-mail, na który ma zostać przesłana odpowiedź na reklamację;
·        informacje i okoliczności dotyczące reklamowanego Produktu, w szczególności rodzaj i data wystąpienia wady;
·        wskazanie oczekiwań Klienta co do sposobu rozpatrzenia reklamacji;
·        dowód zakupu Produktu (np. paragon, kopia paragonu, faktura, kopia faktury, wydruk z karty płatniczej lub kredytowej lub inny dowód pozwalający na ustalenie transakcji)
6.     Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia. W przypadku braku ustosunkowania się Sprzedawcy w wyżej wymienionym terminie uznaje się, że Sprzedawca uznał reklamację.

7.     W przypadku, gdy do ustosunkowania się do reklamacji przez Sprzedawcę czy też do wykonywania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę o konieczności dostarczenia Produktu do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy na adres: LINEA ART, ul. Mazowiecka 9, 08-400 Garwolin

8.     Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

ZWROT TOWARU - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1.     Zgodnie z obowiązującym prawem odstąpienie od Umowy przysługuje wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem (wyłącznie sprzedaż detaliczna - konsumencka)

2.     Klient, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego Umowę sprzedaży na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej Umowy bez podawania przyczyny

3.     Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być złożone w dowolny sposób, zapewniający jednak możliwość zapoznania się z jego treścią. W szczególności oświadczenie może być złożone:

·        pisemnie na adres Sprzedawcy: LINEA ART, ul. Mazowiecka 9, 08-400 Garwolin
·        w formie elektronicznej: e-mail na adres: studiolazienek@lineaart.pl
W przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania tego oświadczenia.

4.     Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie zamówionego Produktu (w przypadku sprzedaży wielu Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – w posiadanie ostatniego z nich), a w przypadku pozostałych Umów – od dnia ich zawarcia.

5.     W celu wykonania prawa odstąpienia Klient powinien złożyć Sprzedawcy oświadczenie w tym zakresie. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

6.     Z chwilą odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Klienta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą.

7.     W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Klient ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu na adres Sprzedawcy: LINEA ART, ul. Mazowiecka 9, 08-400 Garwolin

8.     Klient ponosi koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy (koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy). Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

9.     W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). Sprzedawca dokona zwrotu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Sprzedawca ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10.     Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, o których mowa w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym między innymi Umów:

·       o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
·        których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
·        których przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl