Producenci
Promocje
Kabina prysznicowa NEW SOLEO Prawa 90x90x195 drzwi składane - EKSPOZYCJA
Kabina prysznicowa NEW SOLEO Prawa 90x90x195 drzwi składane - EKSPOZYCJA
3 976,00 zł 1 799,00 zł 3 232,52 zł 1 462,60 zł
szt.
Wanna wolnostojąca ZOE 180x 80cm czarny połysk
Wanna wolnostojąca ZOE 180x 80cm czarny połysk
5 209,00 zł 4 300,00 zł 4 234,96 zł 3 495,93 zł
szt.
Kabina z sauną parową 100x80 czarna Prawa - EXPOZYCJA
Kabina z sauną parową 100x80 czarna Prawa - EXPOZYCJA
28 876,00 zł 18 900,00 zł 23 476,42 zł 15 365,85 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA  PRODUKTU

1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientom Sklepu internetowego Produktów wolnych od wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady Produktów (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 k.c. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, na podstawie art. 558 § 1 k.c. wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

2.  W przypadku, gdy zakupiony Produkt jest niezgodny z Umową lub posiada wady fizyczne, Klient będący Konsumentem może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

3. Sprzedawca zastrzega a Klient akceptuje, że wygląd Produktów (w szczególności ich kolory, odcienie itp.), prezentowanych na stronie Sklepu internetowego, może w sposób nieznaczny odbiegać od rzeczywistego wyglądu sprzedawanych Produktów. Ewentualne różnice mogą wynikać z przyczyn technicznych leżących po stronie Klienta (np. niewłaściwej kalibracji obrazu monitora), co nie stanowi wady fizycznej Produktu.

4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

* pisemnie na adres Sprzedawcy: LINEA ART, ul. Mazowiecka 9, 08-400 Garwolin
* w formie elektronicznej: e-mail na adres: studiolazienek@lineaart.pl
5.  Poprawnie złożona reklamacja powinien zawierać:

* imię i nazwisko Klienta, adres do korespondencji, adres e-mail, na który ma zostać przesłana odpowiedź na reklamację;
* informacje i okoliczności dotyczące reklamowanego Produktu, w szczególności rodzaj i data wystąpienia wady;
* wskazanie żądania Klienta co do sposobu rozpatrzenia reklamacji;
* dowód zakupu Produktu (np. paragon, kopia paragonu, faktura, kopia faktury, wydruk z karty płatniczej lub kredytowej lub inny dowód pozwalający na ustalenie transakcji)
6.  Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia. W przypadku braku ustosunkowania się Sprzedawcy w wyżej wymienionym terminie uznaje się, że Sprzedawca uznał reklamację.

7. W przypadku, gdy do ustosunkowania się do reklamacji przez Sprzedawcę czy też do wykonywania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę o konieczności dostarczenia Produktu do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy na adres: LINEA ART, ul. Mazowiecka 9, 08-400 Garwolin

8. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

ZWROT TOWARU - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Zgodnie z obowiązującym prawem odstąpienie od Umowy przysługuje wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem (wyłącznie sprzedaż detaliczna - konsumencka)

2.  Klient, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego Umowę sprzedaży na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej Umowy

3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być złożone w dowolny sposób, zapewniający jednak możliwość zapoznania się z jego treścią. W szczególności oświadczenie może być złożone:

* pisemnie na adres Sprzedawcy: LINEA ART, ul. Mazowiecka 9, 08-400 Garwolin
* w formie elektronicznej: e-mail na adres: studiolazienek@lineaart.pl
W przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania tego oświadczenia.

4. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie zamówionego Produktu (w przypadku sprzedaży wielu Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – w posiadanie ostatniego z nich), a w przypadku pozostałych Umów – od dnia ich zawarcia.

5.  W celu wykonania prawa odstąpienia Klient powinien złożyć Sprzedawcy oświadczenie w tym zakresie. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

6. Z chwilą odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Klienta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą.

7. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Klient ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu na adres Sprzedawcy: LINEA ART, ul. Mazowiecka 9, 08-400 Garwolin

8. Klient ponosi koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy (koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy). Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

9.  W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca zwróci Klientowi otrzymane od niego płatności za zakupiony towar oprócz kosztów dostawy. Sprzedawca dokona zwrotu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Sprzedawca ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10. Odesłanie produktu w trybie zwrotu jest możliwe tylko i wyłączenie dla oryginalnie fabrycznie zapakowanych produktów, nie zużytych,  ze wszystkimi jego akcesoriami, w stanie niezmienionym. Oryginalne opakowanie nie może  być uszkodzone. Zwrócony produkt przejdzie szczegółową kontrolę partii, odcienia, daty produkcji, numerów katalogowych celem weryfikacji produktu, który został uprzednio dostarczony - w przypadku jeżeli produkt zwracany nie pochodzi z naszej dystrybucji, zwrot takiego produktu będzie nie możliwy, a odbiór towaru będzie możliwy wyłącznie w trybie osobistym.  

11. Zwrot będzie możliwy tylko i wyłącznie z oryginałem dowodu zakupu dołączonym do zwracanego towaru (paragon lub faktura).

12. Po otrzymaniu zwrotu na magazyn zostaną wystawione stosowne korekty do dokumentu zakupu i zwrot środków.

13. Zwracany produkt należy wysłać na adres:

LINEA ART Monika Ostrowska

ul. Mazowiecka 9

08-400 Garwolin

14. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, o których mowa w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym między innymi Umów:

* o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
* których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
* których przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
 

W PRZYPADKU ODSTAPIENIA OD UMOWY KONSUMENT PONOSI KOSZTY ZWIĄZANE Z DOSTARCZENIEM TOWARU.

WAŻNE !!!
DO ODSYŁANEJ PACZKI PROSIMY DOKLEIĆ W WIDOCZNYM MIEJSCU KARTKĘ Z OPISEM "ODSTĄPIENIE OD UMOWY", ORAZ DOŁĄCZENIE WYPEŁNIONEGO FORMULARZA ODSTĄPIENIA ! PRZYSPIESZY TO NAM PROCES SPRAWDZENIA PRODUKTU I ZWROT PIENIĘDZY.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl